Uputstvo za online kupovinu

Da biste koristili TimiPetShop internet prodavnicu možete i ne morate dovršiti proces registracije. Registracija kupcu omogućava čuvanje započetih porudžbina i naknadni pregled poslatih porudžbenica.

1. Naručite proizvod i navedite način isporuke

2. Dobićete poruku o potvrdi porudžbine

3. Sačekajte da vaša porudžbina stigne

4. Preuzmi svoju porudžbinu na kućnoj adresi

Dostava

Poručena roba dostavlja se isključivo na području Republike Srbije.

Dostavu poručenih proizvoda vrši kurirska služba Dexpress na adresu navedenu u vašoj porudžbenici. Uobičajeni rok za dostavu je 1-5 radnih dana od dana potvrde porudžbine.

Ukoliko osoba koja je naručila (ili preuzima) robu nije prisutna u trenutku dostave, kurir će na adresi ostaviti “obaveštenje o prispeću pošiljke” sa kontakt brojem za dogovor oko termina ponovljene dostave u narednih 8 dana. Nakon isteka ovog roka, pošiljka se vraća pošiljaocu.

Ako niste primili robu ili obaveštenje o isporuci u očekivanom vremenskom periodu, molimo vas da nas obavestite kako bismo odmah preduzeli potrebne korake za pronalazak pošiljke ili poslali zamenski paket.

Važna napomena:

Sve porudžbine koje stignu radnim danom do 9 časova predajemo kurirskoj službi istog dana. Vaš paket možete očekivati na adresi u roku od 3-4 radna dana.

U slučaju da proizvodi koje ste naručili dolaze iz različitih magacina, moguća je dostava u odvojenim paketima. Jedan paket može stići ranije, dok drugi može stići u roku od par dana.

Ako plaćate gotovinom prilikom preuzimanja, ukupan iznos će biti obračunat i naplaćen prilikom isporuke prvog paketa, ukoliko je narudžbina podeljena u više pošiljki.

Ispravnost pošiljke, reklamacije, povraćaj i zamena robe

Timi Pet Shop se obavezuje da će isporučiti proizvod koji je tehnički ispravan, sa važećim rokom trajanja, zapakovan u originalnu ambalažu i koji odgovara opisu i karakteristikama navedenim na www.timipetshop.rs. Imajte u vidu da slika proizvoda na sajtu može odstupati od stvarnog izgleda, posebno kod proizvoda označenih kao 'razne boje', 'razni ukusi', 'razne veličine', 'razni oblici' i slično, te se proizvodi sa ovim oznakama ne mogu reklamirati na osnovu njihovih karakteristika prikazanih na fotografijama.

Zadržavamo pravo na eventualne greške u opisu proizvoda, ceni, broju artikala ili fotografijama zbog automatskog unosa u sistem, kao i automatske potvrde porudžbine. U slučaju greške, merodavna je potvrda našeg operatera.

Naručeni proizvodi se pažljivo pakuju kako bi se sprečilo oštećenje tokom transporta. Molimo vas da prilikom preuzimanja proverite isporučenu robu i prijavite eventualna oštećenja dostavljaču. Ako na isporučenim artiklima uočite spoljašnja oštećenja, imate pravo da odbijete preuzimanje.

Molimo vas da uporedite dostavljene proizvode (količinu i vrstu) sa pratećim računom. U slučaju da nešto nedostaje ili je dostavljen pogrešan proizvod, odmah obavestite dostavljača kako bi se eventualni nedostaci zapisnički utvrdili i potpisali.

Provera ispravnosti pošiljke je odgovornost kupca, pa naknadne reklamacije na osnovu količine, vrste i vidljivih nedostataka nismo u obavezi da uvažimo. Timi Pet Shop će o svom trošku dostaviti artikle koji nedostaju ili zameniti proizvode u neispravnom stanju, ili će ponuditi povraćaj novca, u skladu sa željom kupca.

Kupac ima pravo na povraćaj robe u slučaju da proizvod ima skriveni materijalni ili kvalitativni nedostatak koji nije bilo moguće uočiti prilikom preuzimanja. Takav proizvod potrebno je prijaviti i reklamirati kako bi se ostvarilo pravo na zamenu ili povraćaj novca.

Sve prigovore možete uputiti putem e-mail adrese: webshop@timipetshop.rs, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača. Nakon prijave, Timi Pet Shop će organizovati preuzimanje reklamiranog proizvoda posredstvom ovlašćene kurirske službe D Express. Troškove povratne dostave snosi Timi Pet Shop, a zamenski proizvod ili povraćaj novca biće obezbeđeni u najkraćem mogućem roku, prema izboru kupca.

Često postavljena pitanja

Koliko traje isporuka nakon potvrde narudžbine?

Isporuka obično traje između 1-5 radnih dana, u zavisnosti od lokacije dostave i raspoloživosti proizvoda.

Kako mogu da pratim status svoje narudžbine?

Status narudžbine možete pratiti pomoću broja za praćenje koji vam šaljemo putem e-maila nakon što vaša narudžbina bude poslata. Ukoliko niste primili broj za praćenje, slobodno nas kontaktirajte.

Da li je dostava moguća samo na teritoriji Republike Srbije?

Da, trenutno vršimo dostavu isključivo na području Republike Srbije.

Šta se dešava ako nisam kod kuće u trenutku dostave?

Ukoliko niste prisutni u trenutku dostave, dostavljač će ostaviti obaveštenje sa kontakt informacijama za dogovor oko novog termina isporuke. Imate rok od 8 dana za ponovnu dostavu, nakon čega se paket vraća pošiljaocu.

Šta da radim ako moj paket stigne oštećen?

Molimo vas da prilikom preuzimanja proverite paket i sadržaj. Ako primetite oštećenja, možete odbiti prijem pošiljke i odmah obavestiti dostavljača. Kontaktirajte nas kako bismo dogovorili zamenu ili povraćaj novca.